安靜 / 約書亞樂團
Still / Hillsong






安靜 / 約書亞樂團
Still / Hillsong


藏我在 翅膀蔭下
Hide me now Under your wings
遮蓋我 在你大能手中
Cover me within your mighty hand


當大海翻騰波濤洶湧
When the oceans rise and thunders roar
我與你展翅暴風上空
I will soar with you above the storm
父你仍作王在洪水中
Father you are king over the flood
我要安靜知你是神
I will be still and know you are God


我靈安靜 在基督裡
Find rest my soul In Christ alone
祢大能 使我安然信靠
Know his power In quietness and trust
arrow
arrow
    全站熱搜

    謝小志 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()